EnglishEnglish
 

Opcje odbioru/wysyłki w serwisie Biletin.pl

 
Bilety zakupione w serwisie Biletin wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej DHL/DPD. Dostępne formy wysyłki są zawsze indywidualnie przypisane do poszczególnej imprezy i uzależnione od czasu pozostałego do imprezy oraz lokalizacji.

Bilet elektroniczny - SmartTicket™
SmartTicket™ to bardzo wygodna forma odbioru – zamówione bilety po prostu drukujesz na domowej drukarce. Po odnotowaniu wpłaty wyślemy Ci bilet w postaci e-maila zawierającego plik w formacie PDF, który należy wydrukować.
Koszt wysyłki - 0,00 PLN

List polecony, priorytetowy - krajowy
Wysyłka realizowana po odnotowaniu wpłaty w systemie Biletin.pl za pośrednictwem Poczty Polskiej. Przesyłka realizowana wyłącznie na terytorium Polski.
Koszt wysyłki - 9,00 PLN

Kurier DHL/DPD - krajowy
Wysyłka realizowana po odnotowaniu wpłaty w systemie Biletin.pl za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL/DPD. Przesyłka realizowana wyłącznie na terytorium Polski.
Koszt wysyłki - 19,90 PLN

List polecony, priorytetowy - zagraniczny
Wysyłka realizowana po odnotowaniu wpłaty w systemie Biletin.pl za pośrednictwem Poczty Polskiej. Przesyłka międzynarodowa - poza granice Polski.
Koszt wysyłki - 19,90 PLN

Odbiór osobisty
Po odnotowaniu płatności bilety można odebrać w dniu koncertu, meczu lub spektaklu. O szczegółach odbioru użytkownik jest informowany podczas wybierania metody odbioru oraz w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.