EnglishEnglish
 

Pomoc

 

1. Składanie zamówienia

a) Zamówiłem bilety. Skąd mam wiedzieć, że moje zamówienie zostało przyjęte do realizacji ?

Jeżeli zamówienie zostało prawidłowo złożone, system prześle e-mail z potwierdzeniem oraz instrukcją jak dokończyć zakup biletów.

b) Czy mogę zamówić większą liczbę biletów ?

Limity biletów, które możesz zamówić określa Biletin.pl. Jeżeli jesteś zainteresowany zamówieniem grupowym, skontaktuj się z nami e-mailowo na adres  lub telefonicznie (71) 7070 105.

c) Moje zamówienie zostało anulowane, ponieważ nie zostało opłacone w terminie. Czy mogę jeszcze kupić interesujące mnie bilety ?

W przypadku anulowania zamówienia bilety wracają z powrotem do sprzedaży. Jeżeli bilety nie zostały wykupione istnieje możliwość złożenia nowego zamówienia lub przywrócenia zamówienia. W celu przywrócenia zamówienia skontaktuj się z nami e-mailowo na adres  lub telefonicznie (71) 7070 105.

d) Bezpośrednio po złożeniu zamówienia otrzymałem e-mail o jego anulowaniu.

Zamówienie zostało anulowane ze względu na nieskuteczną realizację płatności poprzez PayU lub kartą płatniczą. W przypadku anulowania zamówienia bilety wracają z powrotem do sprzedaży. Jeżeli bilety nie zostały wykupione istnieje możliwość złożenia nowego zamówienia lub przywrócenia zamówienia. W celu przywrócenia zamówienia skontaktuj się z nami e-mailowo na adres  lub telefonicznie (71) 7070 105.

e) Dlaczego nie mogę wybrać opcji dostawy Pocztą Polską lub Kurierem ?

Chcemy mieć pewność, że Twoje zamówienie zostanie na czas zrealizowane, dlatego opcja dostawy Pocztą Polską lub Kurierem przestaje być aktywna na 6 dni roboczych przed datą wydarzenia. W przypadku gdy opcje te są nieaktywne, możesz skorzystać z innych opcji doręczenia np. SmartTicket™ (bilet elektroniczny).

2. Płatność za zamówienie

a) Jaki jest czas na opłacenie zamówienia przelewem bankowym ?

Czas oczekiwania na realizację płatności przelewem bankowym to 3 dni robocze od chwili złożenia zamówienia.

b) Jaki jest czas na opłacenie zamówienia za pośrednictwem PayU lub kartą płatniczą ?

Płatność za pośrednictwem PayU lub kartą płatniczą należy wykonać bezpośrednio po złożonym zamówieniu. W tym celu system po złożeniu zamówienia automatycznie przenosi na stronę formularza płatności, którą należy wypełnić i zatwierdzić przyciskiem „Płacę”. W przypadku nie opłacenia zamówienia w ciągu godziny od jego złożenia, zamówienie zostanie anulowane, a bilety powrócą do sprzedaży.

c) Dokonałem płatności za zamówienie, kiedy mogę się spodziewać biletów ?

W przypadku przelewów bankowych, płatności są najczęściej księgowane na drugi dzień roboczy od ich realizacji. Zaksięgowanie płatności jest potwierdzane przez Biletin.pl e-mailem. Po zaksięgowaniu wpłaty zamówienie zostaje przekazane do wysyłki, która jest realizowana w ciągu od 1 do 3 dni. W przypadku biletów elektronicznych SmartTicket™ są one wysyłane automatycznie i bezpośrednio po zaksięgowaniu płatności.

d) Dostałem e-mail z informacją, że moje zamówienie zostało anulowane, a w międzyczasie je opłaciłem.

Jeżeli bilety nie zostały w międzyczasie wykupione, zamówienie zostanie automatycznie przywrócone i zaksięgowane. Jeżeli bilety z zamówienia już nie są dostępne zostanie zrealizowany zwrot środków.

e) Nie udało mi się zrealizować przelewu poprzez PayU. Czy mogę inaczej opłacić zamówienie ?

Jeżeli w międzyczasie zamówienie nie zostało anulowane, a bilety pozostają w sprzedaży istnieje możliwość zamiany formy płatności na płatność przelewem bankowym. W tym celu skontaktuj się z nami e-mailowo na adres  lub telefonicznie (71) 7070 105.

3. Wysyłka zamówienia

a) Czy po złożeniu zamówienia mogę zmienić adres dostarczenia przesyłki ?

Zmiana adresu dostarczenia jest możliwa do momentu wysłania przesyłki przez Biletin.pl. W celu zmiany adresu skontaktuj się z nami e-mailowo na adres  lub telefonicznie (71) 7070 105.

b) Złożyłem zamówienie, ale chciałbym zmienić formę dostawy biletów.

Zmiana formy dostawy biletów jest możliwa do momentu zaksięgowania przez Biletin.pl płatności za zamówienie. Zaksięgowanie płatności jest potwierdzane przez Biletin.pl e-mailem, i po tym czasie nie ma już możliwości dokonania zmiany formy dostawy biletów. W celu zmiany formy dostawy biletów skontaktuj się z nami e-mailowo na adres  lub telefonicznie (71) 7070 105.

c) Otrzymałem e-mail z potwierdzeniem, że bilety zostały wysłane. Ile będę czekał na dostawę ?

W przypadku przesyłki pocztowej zamówienia dostarczane są najczęściej w ciągu 2, 3 dni roboczych. W przypadku przesyłki kurierskiej okres oczekiwania na dostawę wynosi od 1 do 2 dni roboczych.

d) Co mam zrobić jeżeli przesyłka pocztowa nie dotarła po trzech dniach ?

W pierwszej kolejności prosimy o sprawdzenie w urzędzie pocztowym obsługującym adres doręczenia czy przesyłka nie oczekuje ona odbiór w placówce. Jeżeli przesyłka nie jest awizowana i urząd pocztowy nie jest w stanie określić statusu przesyłki prosimy o kontakt e-mailowy na adres  lub telefonicznie (71) 7070 105.

e) Gdzie mogę uzyskać numer mojej przesyłki ?

W celu otrzymania numeru przesyłki pocztowej lub kurierskiej prosimy o kontakt e-mailowy na adres  lub telefonicznie (71) 7070 105.

f) Czy kurier się ze mnę skontaktuje przed dostarczeniem przesyłki ?

Kurier nie ma obowiązku telefonicznego kontaktowania się przed dostarczeniem przesyłki, ale w przypadku niemożności dostarczenia przesyłki najczęściej podejmuje próbę kontaktu.

g) Na poczcie poinformowano mnie, że przesyłka została zwrócona do nadawcy. Co w tej sytuacji ?

W przypadku zwrotu przesyłki do Biletin.pl do klienta zostaje wysłany e-mail z informacją o zwrocie przesyłki oraz prośba o kontakt w celu ustalenia szczegółów ponownej wysyłki zamówienia.

4. Bilety elektroniczne Smart Ticket™

a) Czym są bilety SmartTicket™ ?

SmartTicket™ to bilety elektroniczne, które można samodzielnie i wygodnie wydrukować na domowej drukarce. Posiadając bilety SmartTicket™ możesz cieszyć się licznymi korzyściami:
  • dokonać rezerwacji biletów na krótko przed wydarzeniem
  • bilety są dostępne już po chwili od zakupu
  • SmartTicket™ to darmowa forma dostawy biletów

b) Kiedy dostanę bilety SmartTicket™ ?

W przypadku płatności przelewem bankowym link do biletów zostanie wysłany e-mailem po zaksięgowaniu płatności w systemie Biletin (w przeciągu kilku dni, w zależności od czasu potrzebnego bankowi na zaksięgowanie płatności). W przypadku gdy płatność nastąpiła za pośrednictwem serwisu PayU lub karta płatniczą, email zawierający link do biletów zostanie wysłany niezwłocznie.

c) Jak wygląda bilet SmartTicket™ ?

SmartTicket™ to bilet elektroniczny zapisany w postaci pliku w formacie PDF. Wydrukowany bilet zawiera m.in. informacje dot. wydarzenia, numer zamówienia, dane kupującego, kod kreskowy oraz wyciąg z regulaminu Biletin lub regulaminu wydarzenia.

d) Czym mam zabrać bilet SmartTicket™ na imprezę ?

Tak. Bilety po wydrukowaniu należy zachować i okazać obsłudze organizatora przy wejściu na teren wydarzenia.

e) Czy bilety SmartTicket™ są imienne ?

Bilety nie są imienne. Dane osobowe widniejące na biletach SmartTicket™ są jedynie danymi nabywcy biletów, natomiast wstęp może uzyskać każda osoba, która jako pierwsza okaże dany bilet w punkcie kontroli biletów.

f) Nie otrzymałem wiadomości e-mail z biletami SmartTicket™

W pierwszej kolejności prosimy sprawdzić folder ze spamem w skrzynce mailowej, możliwe że wiadomość z biletami została potraktowana jako niechciana. Następną możliwą przyczyną jest podanie niepoprawnego adresu e-mail podczas składania zamówienia. Prosimy wówczas o kontakt e-mailowo na adres  lub telefonicznie (71) 7070 105.

g) Czy do wydrukowania biletów SmartTicket™ potrzebna jest drukarka laserowa ?

Do wydrukowania biletów wystarczy czarno-biała drukarka atramentowa, wydrukowane na niej bilety będą czytelne dla skanera, którym posługuje się obsługa wydarzenia. Ze względu na potrzebę zachowania dobrej jakości kodów kreskowych zaleca się jednak używanie drukarki laserowej.

h) Nie mogę otworzyć przesłanego linku do pliku z biletami SmartTicket™

Do otwarcia pliku z biletami SmartTicket™ potrzebny jest program Acrobat Reader w wersji 7.0 lub nowszej. Progam można bezpłatnie pobrać ze strony producenta http://get.adobe.com/reader/

i) Ile razy mogę wydrukować bilety SmartTicket™

Bilety SmartTicket™ można wydrukować dowolną ilość razy, jednak należy pamiętać o względach bezpieczeństwa. Okazanie biletów nieuprawnionym osobom trzecim może skutkować próbą ich skopiowania i uzyskania wstępu na wydarzenie. Należy pamiętać, że wstęp na wydarzenie uzyska jedynie pierwsza osoba okazująca bilet SmartTicket™.

j) Jaki jest koszt metody dostarczenia SmartTicket™

Dostawa biletów SmartTicket™ jest bezpłatna.

k) Wyświetlił mi się błąd "Bilety straciły swoją ważność". Co to znaczy?

Błąd pt. "Bilety straciły swoją ważność" oznacza, że próbujesz pobrać bilety na wydarzenie, które już się odbyło. Zapewne jest to wiadomość z biletami Twojego starszego zamówienia, które również było realizowane przez nasz sklep. Prosimy o sprawdzenie czy wiadomość z biletami dotyczy wydarzenia, na które aktualnie się wybierasz. Aktualność wiadomości najlepiej sprawdzić po dacie, kiedy wiadomość została wysłana.

5. Zwroty i reklamacje

a) Zagubiłem bilety, czy mogę otrzymać duplikaty ?

Bilety wstępu są wydawane jednorazowo i nie ma możliwości wystawienia ich duplikatów.

b) Zakupiłem bilety, jednak chciałbym dokonać ich zwrotu.

Zwroty są przyjmowane jedynie w sytuacji odwołania wydarzenia, zmiany jego terminu lub miejsca.

c) Czy mogę odsprzedać zakupione bilety ?

Nabywca biletów ma prawo odsprzedać bilety, jednak jedynie do kwoty uwidocznionej na biletach.

d) Dowiedziałem się, że wydarzenie zostało odwołane, czy dostanę zwrot za zakupione bilety ?

W przypadku odwołania wydarzenia każdy nasz klient zostanie e-mailowo poinformowany o tym fakcie, a także rozpoczęciu i formie procedury zwrotu środków za zakupione bilety.

e) Kiedy otrzymam zwrot środków za zakupione bilety na odwołane wydarzenie ?

Zwrot środków jest realizowany w ciągu maksymalnie 7 dni roboczych od daty wpłynięcia wypełnionego formularza zwrotów.

f) Chciałbym złożyć reklamację, jak mogę to uczynić ?

Reklamację można złożyć w formie elektronicznej na adres lub pisemnej na adres siedziby firmy Biletin Sp. z o.o. Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko osoby zgłaszającej reklamację, zwrotny adres kontaktowy oraz opis zgłaszanych zastrzeżeń.

g) Ile trwa rozpatrzenie reklamacji ?

Biletin.pl rozpatruje reklamację w ciągu 14 dni od daty jej otrzymania. Odpowiedź jest przesyłana na podane w zgłoszeniu reklamacyjnym dane kontaktowe.

6. Faktury

a) Czy do zakupionego biletu mogę otrzymać fakturę VAT ?

W celu otrzymania faktury VAT prosimy o wypełnienie w formularzu zamówienia odpowiedniego okienka „Chcę otrzymać fakturę” i wypełnienie danych do faktury. Faktura VAT zostanie przesłana na adres e-mail w ciągu max. 7 dni od daty zakupu biletów.

b) Kiedy dostane fakturę ?

Faktury VAT za zakupione bilety są wysyłane na adres e-mail w ciągu max. 7 dni od daty zakupu biletów.

c) W jaki sposób dostane fakturę VAT ?

Faktury VAT za zakupione bilety są wysyłane w postaci dokumentu PDF adres e-mail w ciągu max. 7 dni od daty zakupu biletów.

d) Otrzymałem już bilety, ale chciałbym jeszcze otrzymać fakturę VAT, czy jest to możliwe ?

Dla osoby prywatnej faktura do zamówienia może zostać wystawiona w ciągu 30 dni od daty zaksięgowania zamówienia przez Biletin.pl. W przypadku firm okres ten wynosi 7 dni. W celu otrzymania faktury VAT do zrealizowanego zamówienia prosimy o kontakt e-mailowy na adres  lub telefoniczny (71) 7070 105.