EnglishEnglish
 
TSVEY (PL), Oren Ambarchi (AU), Èlg (B)

TSVEY (PL), Oren Ambarchi (AU), Èlg (B)
Avant Art Festival 2017 Wrocław

niedz., 1 października 2017, 19:00

Impart
ul. Mazowiecka 17
50-412, Wrocław
sprzedaż zakończona
Opis

Oren Ambarchi (AUS)

Znany ze współpracy z m.in. Fenneszem, Sunn O))), Otomo Yoshihide (AAF 2010) i Keiji Haino (AAF 2014 i 2016) zasłużony eksperymentator interdyscyplinarnie poruszający się i mutujący pomiędzy ścieżkami wytyczonymi przez minimalizm, improwizację, nowoczesną elektronikę i fizyczność muzyki rockowej.

W rozpadlinach pomiędzy nowoczesną elektroniką, minimalizmem, improwizacją a songwritingiem, Mortonem Feldmanem, Alvinem Lucierem i fizycznością rocka, Oren Ambarchi od lat konsekwentnie wykuwa warsztat naznaczony indywidualizmem i wytrwałością. Powstałe w ten sposób estetyczne napięcia i zawahania kondensuje w multinstrumentalnych formułach, naznaczonych pozorem redukcji, o tyle precyzyjnych, o ile trudnych do łatwego ujęcia w ramach wiążących i opisanych gatunków. Współpracował z artystami tak różnymi jak Fennesz, Sunn O))), Keiji Haino, Keith Rowe, Jim O'Rourke, czy Ricardo Villalobos, a płyty wydał choćby w Touch, Mego, Southern Lord, Kranky czy Tzadik.

Tsvey (PL)

Rave'owa ekstrawagancja na bazie zderzenia estetyki klubowej i kultury odpadu. Wywar z szumu informacyjnego, zapachu rozgrzanego asfaltu i brutalnych uroków późnego, weekendowego wieczoru.

Pełna wariacja na tematy kolorowo-recyklingowe. Reanimowana po latach koopoeracja Kujawski (8Rolek) / Połoz (Deuce, Psychocukier) w sposób wydajny i intensywny eksploruje i wiąże wątki rozpadu i rozkwitu, odpadu i hi-tech przemysłu. Idee pokrętne a barwne, potęga beatu i ferment bladej codzienności, melodie z kategorii zmiętych i hałaśliwych. Patamuzyka dla wybrednych, rzeźbiąca techno-struktury z infoszumu, wydobywająca z kultury klubowej to, co w niej najmocniej sfermentowane, a jednocześnie nadająca się do brawurowego tańca.

Èlg (B)

Od 2004 roku Laurent Gérard, znany również jako Èlg, rysuje koncentryczne spirale dźwiękowe wykonane z muzycznych rur i wnetrzności. Używa arsenału instrumentów i metod, ciągle odnawia i tworzy niepoprawne mosty pomiędzy muzyką psychodeliczną i konkretną, a francuska tradycją, pomiędzy tajnymi, elektronicznymi inkantacjami plemiennymi, a tańcem matrioszek w Plutonii. Mowa zostaje ograniczone do obco brzmiącego gaworzenia starca, dziecka, zakurzonej zjawy, epileptycznego barda, spokojnego posłańca. Jego albumy wydały wydawnictwa, jak Alter (UK), Kraak (BE), SS-Records (USA), Lexi Disques (BE), Fonal (FI), Hundebiss Records (IT), SDZ (FR) Weavil (Wielka Brytania), Nashazphone (EG).

Bilety
Sprzedaż zakończona.