Bilety zakupione w serwisie Biletin wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej DHL/DPD. Dostępne formy wysyłki są zawsze indywidualnie przypisane do poszczególnej imprezy i uzależnione od czasu pozostałego do imprezy oraz lokalizacji.
Bilet elektroniczny - SmartTicket™
SmartTicket™ to bardzo wygodna forma odbioru – zamówione bilety po prostu drukujesz na domowej drukarce. Po odnotowaniu wpłaty wyślemy Ci bilet w postaci e-maila zawierającego plik w formacie PDF, który należy wydrukować.
Koszt wysyłki - 0,00 PLN
List polecony, priorytetowy - krajowy
Wysyłka realizowana po odnotowaniu wpłaty w systemie Biletin.pl za pośrednictwem Poczty Polskiej. Przesyłka realizowana wyłącznie na terytorium Polski.
Koszt wysyłki - 9,00 PLN
Kurier DHL/DPD - krajowy
Wysyłka realizowana po odnotowaniu wpłaty w systemie Biletin.pl za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL/DPD. Przesyłka realizowana wyłącznie na terytorium Polski.
Koszt wysyłki - 19,90 PLN
List polecony, priorytetowy - zagraniczny
Wysyłka realizowana po odnotowaniu wpłaty w systemie Biletin.pl za pośrednictwem Poczty Polskiej. Przesyłka międzynarodowa - poza granice Polski.
Koszt wysyłki - 19,90 PLN
Odbiór osobisty
Po odnotowaniu płatności bilety można odebrać w dniu koncertu, meczu lub spektaklu. O szczegółach odbioru użytkownik jest informowany podczas wybierania metody odbioru oraz w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.
Biletin.pl
ul. Dmowskiego 15
50-203 Wrocław
Polska
tel. (71) 7070 105
Infolinia czynna:
Pn - Pt, 9:00 - 15:00
ul. Dmowskiego 15
50-203 Wrocław
Polska
tel. (71) 7070 105
Infolinia czynna:
Pn - Pt, 9:00 - 15:00